4 דרכים מעולות לפרסם ולשווק – מבלי לעצבן את הלקוח

מה זה טאבולה (Taboola) ואיך זה עוזר לעסק שלכם?
אוקטובר 16, 2018
10 טיפים לכתיבת תוכן שיעלה אתכם בסולם של גוגל
ינואר 9, 2019

נסו להיזכר מתי בפעם האחרונה לחצתם על באנר פרסומי כי הוא קפץ לכם באמצע הכתבה החשובה שרציתם לקרוא. נזכרים? או שבכלל יש לכם חוסם פרסומות שמונע מפרסומות להגיע?

זה אמנם יהיה יומרני לומר שהפרסום הזה כבר לא עובד, אבל הוא בהחלט מעצבן אנשים מסוימים ויכול ליצור גם אנטי כלפי המפרסם.

מנגד, אתם משוטטים באתר החדשות האהוב עליכם, קוראים כתבה מעניינת, מסיימים לקרוא ולוחצים על כתבה מעניינת אחרת שהופיעה למטה. קרה לכם?

יש סיכוי טוב שבכלל לא שמתם לב שזו הייתה פרסומת וזו הוכחה טובה ששיטת פרסום ושיווק המשתלבות בחוויית צריכת התוכן של המשתמש – עובדת!

פרסום בעזרת תוכן (באנגלית: Native Advertising) היא שיטת פרסום שמתמזגת עם החוויה שלכם בגלישה ברחבי הרשת והיא הרבה פחות אגרסיבית מהשיטות האחרות.

אספנו כאן 4 דרכים מעולות לשיווק ופרסום בעזרת תוכן, הנה הן לפניכם.

1.תמונות
לפחות מיליון פעם שמעתם ש"תמונה אחת שווה אלף מילים" ומה לעשות, זה אכן נכון. מי שנמצא באינסטגרם יודע שבתמונה חכמה, מצחיקה או מיוחדת אתם יכולים לשווק את העסק שלכם וזה אפילו לא דורש זמן הקשבה של הלקוח הפוטנציאלי. תמונה אחת או אלבום מעניין ישבו את הלקוחות שלכם ויעשו עבודה מצויינת בשיווק ופרסום העסק שלכם ולא רק באינסטוש.

2. מוזיקה
מחוש הראיה אל חוש השמיעה, נסו להיזכר בג'ינגל שנתקע לכם בראש בריפיט שוב ושוב ושוב ושוב, לתופעה הזו קוראים Earworm (תולעת אוזן).
בואו נעשה ניסיון – השלימו את המשפטים הבאים:
"הקש על החמש _____  _____"
"קיווי עסיסי ___  ______ ___"
"אין אין אין כמו ________"

נסו לשלב קטע מוזיקלי עם ביט מגניב שהוא בעצם פרסומת (למשל השיר של דיסקונט עם להקת ג'יין בורדו או סטטיק ובן אל עם הבגדים של קסטרו), תייצרו קטע שידבק אל הלקוחות שלכם וסיכוי טוב שהם לא ישכחו אתכם בקרוב.

3. וידאו
כן כן, יוטיוב, אינסטוש, פייסבוק וכל האתרים הגדולים כבר מזמן הבינו שלתמונה הנעה יש יתרון כביר בכל מה שקשור בשיווק בעזרת תוכן. בעידן ה"אין לי זמן", לקרוא מאמר של 700 מילים זה מאתגר. הוידאו נותן לנו אופציה להעביר את המסר בדקות ספורות וגורם לנו להשתמש בחוש הראייה והשמיעה גם יחד כך שהחוויה מתעצמת. הנה וידאו שהכנו על קידום בגוגל מפותhttps://www.youtube.com/watch?v=7ukH4UKrHpk

4. מאמרים

ברור שמאמרים. האופציה הראשונה שעולה לראש כשכותבים "שיווק בעזרת תוכן" היא  כתיבת מאמרים. מאמרים הקשורים לנושא העסק שלכם מגדילים את התנועה אל המשפך השיווקי שלכם ולו רק כי הלקוח רצה לדעת עוד. נניח אם אתם מייצרים קערות חרס מעוצבות כדאי לכם לכתוב כתבת תוכן על ההיסטוריה של כלי החרס, מהיכן הם הגיעו ומה היתרונות שלהם. אנחנו חברה לפרסום ושיווק ברשת ולכן כתבנו את הפוסט על טאבולה ואת הפוסט שאתם קוראים כעת.

 

לא משנה אם זה ג'ינגל, תמונה, סרטון או מאמר, חשוב לזכור שהתוכן חייב להיות איכותי, כזה שנותן ערך ללקוח. הפרסום בתשלום, בצורה הזו, פחות בולט לעין ובכך מגדיל את הסבירות שהמשתמש ילחץ על הפרסומת ויכנס אל תוך המשפך השיווקי שלכם.


 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *